Förskyld...

Publicerad 2012-09-03 21:49:00 i ALLT OCH INGET,

(lite random biler, följ mig på instagram! eliineliasson!!)
Sitter ute i mitt nya rum, fick ta över rummet brevid garaget ute efter syrran som flyttat till skåne!

Internet är inte riktigt fixat så jag sitter med wifi från iphonen, haha!

Idag hände inte mycket, började skolan halv 10 och slutade 10 över 11... Så ser alla mina måndagar ut denna termin, mentor och engelska (Y) Efter skolan gick jag, Emma och Hanna till barista och fikade lite, träffade Malin och Felix där också, trevligt trevligt!

Sedan åkte jag till farmor och farfar och hälsade på en stud, träffade pappsen då också, får hitta på nåt med honom nån dag framöver, jag ska bo hos han och Kerstin i stan nån gång ibland eftersom de är närmare till skolan och så, plus att jag får träffa honom mer då såklart!

Ska försöka gulla mig till lite pengar av honom så att jag kan köpa jeans, behöver verkligen jeans! Eller så kanske jag får lite förskott på studiebidraget av mamma?? Så kan jag köpa en ny skjorta som jag hittat på gina om jag kanske kan få lite av pappa, hihi!

Vi får se, vi får se, hoppas kan man väl alltid göra iallafall!!

Nu ska jag kolla på en film, eller rättare sagt somna till en film, är så trött! Och jag börjar bli sjuk... Fast de är faktiskt Emmas fel, hon är så random! Hostade i handen och tröck upp den i ansiktet på mig... Känner kärleken... TACK EMMA...♥

- E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela