Random

Publicerad 2012-11-09 16:19:40 i NYTT I NECESSÄREN, NYTT I SMYCKESKRINET, NÖJEN,

Hehe, har inte blivit någon bloggning nu i veckan, men nu kommer uppdateringen! 

Jag var ju då i skåne förra veckan, onsdag till söndag. Det var roligt! Men det får ett minus, tågresan! Ca 9 timmar dit, och sedan 9 timmar tillbaka... INTE KUL! Men jag satt och kollade på film hela resan så det var inte outhärdligt iallafall. 

Vi gick på starbucks och fikade, mumma! Vi var även på emporia, skandinaviens numera främsta shoppingcenter, tyckte helt ärligt att det var för stort! Birsta är bättre ♥ Man gick ju för tusan vilse där!

En sak som jag är väldigt förvånad över, jag köpte inte ett enda klädesplagg! Shoppade inte så mycket överhuvudtaget faktiskt... Ingen aning varför, jag kanske är döende i en ovanlig sjukdom eller nåt.

Aja, jag fick se Emma och Dannys lilla, men mysiga, lägenhet. Vet inte vad jag ska skriva, hela vistelsen var rolig!

Nu i veckan har jag varit i skolan, i onsdags var jag ledig men var ändå tvungen att åka in till skolan för det var utvecklingssamtal, inga ig'n! Hehe, mamma hade dödat mig isåfall...

Nu så ska jag skissa lite, kanske lägger upp en bild om jag blir nöjd med något!

Det som är nyinköpt:
Orkade inte fixa bilderna, så ni får vara nöjda ändå! 

-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela