Jag blev ett måndagsbarn

Publicerad 2012-11-26 21:21:01 i ALLT OCH INGET, FOTO, NÖJEN,

(bilder från min instagram, följ mig! @eliineliasson)
Ja, måndag... Brukar vara den jobbigaste dagen men jag måste erkänna att jag gillar måndagarna mest! (Om man bara ränkar vardagar d.v.s.) För på måndagar har jag sovmorgon, jag har bara sovmorgon på måndagar, och jag slutar 11.10!

Bästa skoldagen med andra ord! 

Idag har jag inte gjort så mycket, eller... Mer än vanligt, jag har beställt nya linser, vilket jag borde ha gjort för ca 1 månad sen... Hehe, tappade ju en så det blev en månad kortare... BRA ELIN! Jäkla nöjd med min insats! 

Sedan gick jag hem och gick på promenader med Mixi, gjorde lite skolarbete som släpat ett tag nu, skönt med det ur vägen! 

Sedan gjorde jag något så otroligt korkat och irriterande, men för att ni ska fatta så måste jag förklara lite först:

I början av ettan så fick alla i min klass sina datorer, då fick vi även alla adobeprogrammen (photoshop, illustrator, indesign m.m.) Men det var på engelska och nåt mer så vi fick avinstallera det och ominstallera på svenska. 

Sedan i slutet av ettan så krashade min dator så dom fick byta ut hela hårddisken, och då fick jag gamla adobeprogrammen igen, men det märkte jag inte förrän i början av tvåan, så jag sa det till Niklas (min mentor) och då fick jag de nya men det fick inte plats, så han print-screena koden till mig så att jag skulle kunna installera det själv när jag är hemma (för jag måste avinstallera den gamla igen)

SÅ idag gjorde jag det men precis när jag tryckt på "avinstallera" så ser jag att han har sparat print-screenen som illustratorformat! Såklart! Så nu kan jag inte se koden utan jag måste vänta tills imorgon, och jag vill inte vänta!

JAG VLL RITA I ILLUSTRATOR NUU!! 


Men aja! Idag så skulle jag och Jennifer spinna men hon mår inge bra så jag tog en springrunda istället, vi får ta spinningen nån annan dag! Nu jävlar ska jag sluta vara så lat och komma igång!!

Oh, Justja! Idag fick jag lön, hehehehe! NÖJD TJEJ ♥ 

Men nu ska jag gå och duscha, sedan ska jag slå på en film och soova! 

- E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela