Har inte skrivit på länge nu

Publicerad 2012-11-22 22:34:00 i ALLT OCH INGET,

Har jobbat hela veckan, heca öppnar imorgon i den nya lokalen, så jag har varit där varje dag och hjälpt dem att flytta, så nu blir det cash! WOHO, blir bra det, tror de ska bli en julklapps-shoppning nån dag nästa vecka.

Idag kom vi hem runt 9, jag hoppade in i duschen och nu ska jag sova, är så trött! Imorgon är det estet profil hela dagen, vi designar våra egna tatueringar, jag vet ju precis vad jag vill ha så det gick fort för mig, hehe, längtar tills jag blir 18, bara typ 47 dagar kvar nu!

Imorgon på kvällen så tror jag att jag ska vara med Jennifer, Malin och Felix, om dom vill vara med mig d.v.s. haha, sen på lördag ska vi på lyslördag och på lördagskvällen ska jag vara med Emma (och andra?) som bor i sin mosters lägenhet lör-sön så det blir filmkväll där då.

Nej nu ska jag sova, godnatt ♥
 
-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela