she's got you high

Publicerad 2012-06-18 19:36:14 i ALLT OCH INGET,

(vår superduper-helt otroligt söta-poster/affisch/sak till vårt "företag")

Sitter och lyssnar på musik och kollar runt lite på det så kallade nätet, inte så mycket intresseväckande men det funkar väl ändå. Tänkte kolla på simpsons klockan 8 så jag sitter berädd vid tv, tror de är nya avsnitt...

Dagen har varit ganska plain, inget speciellt att rapportera om. Vi pratade om tillstånd och sånt idag på sle, vi får tydligen inte vara hemma och baka när vi ska ha catering så vi har pratat med mimerskolan och frågat om vi får använda deras HK-sal, väntar spänt på svar! 

På fredag åker jag, Emma, syster, Danny, pappa och Kerstin ut till kalven. Jasse är där redan tror jag, Gud va jag har saknat henne! Hon är våran granne, hon bor i södertälge så vi träffas bara på sommaren och förra året sågs vi inget alls... Det va inte så roligt... Men aja, Emma kommer bli den första av mina kompisar att få träffa henne, jag tror dom kommer att gå bra överens, dom är ganska lika på sättet tycker jag! 

Nu ska jag lyssna på mer mysmusik och snart kolla på simpsons!

Ron Pope – Our Song så bra ♥
Ed Sheeran – Drunk
Ed Sheeran – Wake Me Up

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela