Min midsommar!

Publicerad 2012-06-26 21:00:44 i ALLT OCH INGET,

Ja, i fredags så åkte ju jag, Emma (som kallas junior i min familj nu), syster, Danny, pappa och Kerstin till kalven. Det var jättemysigt! Vi åt god mat, åkte över och grillade på stranden och jag och Emma rodde ut med båten till mitten av sjön och åt frukost, det var så mysigt att bara ligga och sola medan båten drev med vågorna!

Jasmine föjlde med oss tillbaka i söndags, hon bodde här tills idag. Igår va vi på birsta, jag köpte ett linne, solpuder, vaselin (som jag ska använda när jag ska fota, ni kommer få se bilderna!) några ansiktsmasker som jag och Jasmine provade, min va bra, hon fick en finne av sin... Haha.

Men a, jag har haft en jätterolig helg och det var roligt att träffa alla igen och att Jasmine fick se hur vi bor! Nu ska jag lyssna på musik och rita lite i illustrator, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela