men hurru!

Publicerad 2012-06-14 21:46:35 i NYTT I NECESSÄREN,

Nu har jag inte skrivit på ett tag, igår orkade jag inte... 

Gårdagen var lång! Vaknade halv 7, gjorde mig i ordning och åkte. Vi fick frukost när vi kom till "sommarlovsentreprenörerna", under dagen fick vi göra en massa olika kreativitetsövningar och sånt, dom bjöd på tacobuffé från biteline till lunch och sedan slutade det klockan 4. 

Efter det gick jag och Emma på stan, jag köpte en bronzer-stick-sak som va på rea, kostade typ 30 kr. Sedan åkte jag hem och gjorde hemmagjord potatismos och sibyllakorv ♥ Så gott! Jag skulle ha det som matlåda idag men jag glömde den och då åt syster upp den </3

Idag var upp igen, halv 7... Hårt! Jag mötte Emma i stan och vi åt frukost på sle tillsammans och sedan va det mer övningar, sedan gick vi ut på stan, vi gjorde en "parad" alla hade massa massa balonger och vi delade ut lappar och sånt. Sedan gick jag och Emma på barista och åt lunch, eftersom jag hade glömt matlådan...

Idag fick vi i uppgift att på en timme göra så att sle fick så mycket uppmärksamhet som möjligt så jag ringde Kerstin, som jobbar på p4, så jag och Emma fick vara med på radion idag och prata lite om vår idé och vad vi ska göra i sommar, hehe! 


MEN nu orkar jag inte skriva nåt mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela