lite irriterande

Publicerad 2012-06-21 19:58:06 i ALLT OCH INGET,

 
Ny design på blogg.se... Måste säga att jag älskar det inte...Men jag lär mig att älska det, förmodligen! 

Idag åkte jag in till stan och mötte Emma, Hanna skulle också komma men hon hade glömt och planerat annat! HAHA, men vi får träffas efter helgen ♥

Jag och Emma åkte in till dollarstore, jag köpte några sminkborstar som verkar bra och mega-marshmallows, eller som jag, Jennifer, Felix och Malin brukar säga "marshmallas!" Vi ska grilla dom på stranden nu i helgen. Efter det så gick vi till barista och fikade lite, mumma! Sedan åkte vi hemmåt, hon till sig och jag till mig. 

Emma är påväg hit nu iallafall, hon sover här och sedan imorgon åker vi till kalven! Som jag har längtat!! Det ska bli såååå roligt! 

Men nu ska jag fortsätta att packa, det blir som vanligt, packar ner halva garderoben och använder typ 5-6 plagg... MEN AJA, hellre för mycket än för lite! PUSS PÅ ER ♥

- E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela