Dagen

Publicerad 2012-06-20 17:01:56 i ALLT OCH INGET,

Hallojs! 

Jag sov hos Emma igår, vi hade roligt och bakade jordgubbscheesecake med klasskaksbotten, Emmas mamma var vår första kund och beställde den till midsommar! 

Idag var det "avslutningsbrunch" med sle, vi gick till stadshuset och fick buffé inne i orangeriet, så mysigt och så gott! Efter det så åkte jag och Emma till birsta, vi skulle hoppa av i bydalen och gå på secondhand butiken som ligger där, men den va såklart bara öppen på tis-tors och lördag... Så då tänkte vi åka in till birsta, men hoppade på fel buss så vi fick gå en bit för att komma tillbaka till rätt hållplats... HAHA! Men aja, vi gick på skopunkten och jag köpte skor! Jag köpte 3 par, ett par har jag gjort om, hihi, blev riktigt nöjd faktiskt! Vi gick på panduro och köpte saker till "kakbakarna" också, en jättesmidig låda som vi kan ha cupcakes i när vi ska köra ut och sånt. 

Jag tänkte att nu får jag äntligen sova ut på morgonen, men icke då! Imorgon ska jag vara hos tandläkaren klockan 8! Och på fredag ska vi åka ut till kalven, tidigt på morgonen... fml

Men nu ska jag gå ner och prata med mammsen, jag ska laga mat idag också... Något mumsigt blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela