Min lilla natt

Publicerad 2012-07-01 11:56:23 i ALLT OCH INGET, NYTT I NECESSÄREN, NÖJEN,

lite random bilder... haha!

Ja, vi dygnade inatt dårå, så jag är ganska skittrött just nu. Men jag kan inte sova, för då vaknar jag inte igen och jag ska in till birsta (igen) och träffa Emma, vi ska köpa textilfärg som vi ska göra om gamla jeans med, WOHO! 

Men aa, jag, Jennifer, Malin och Felix har varit vakna hela natten, det var roligt. Vi satt i hamnen och lekte cha cha cha, ni vet den "handleken" som man gör i en grupp då man har ena handen över och ena under dom man sitter brevid och sedan sjunger man en ramsa medan man slår varandra på handen och i slutet ska man försöka slå på den sista och om man missar förlorar man (den man gjorde när man va typ 10) och vi gjorde om den så man sa penis istället för ramsan, HAHA det va roligare... hoppas alla i kvarteret hörde oss! 

Sedan när klockan va runt halv 7 så åkte vi moppe in till birsta och åt frukost på donken, vi dygnade bara så att vi skulle orka att göra det....MEN DET VAR SÅ VÄRT DET, mumma! Första kunderna va vi också!! 

Efter det så åkte vi till ica maxi och jag köpte nagellacket och ansiktsmasken som är på bilderna, älskar nagellacket! Vi köpte också nån starbucks-kall-latte-sak som va jättegod, vi köpte den igår också, eller har jag redan skrivit det? MINNS INTE. Men på ica maxi kostade den bara 10 kr, på statoil kostade den 25... BIG NO-NO! 

Men aja, nu ska jag gå ut och kolla om min förlorade syster har återvänt (hon har ju varit på peace and love så jag vill veta lite smutsiga hemligheter!) Och jag ska tydligen damsuga..... 

Mamma sa precis nu att systeryster kommer hem i eftermiddag.... Så nu måste jag väl städa då... KUL

puss puss♥ bilder på jeansen kommer... om jag kommer ihåg att fota dom, kan inte lova något!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela