Veckan som varit

Publicerad 2012-12-09 18:03:20 i ALLT OCH INGET,


(Det som inhandlades i fredags, till mig!)
Tänk att det redan är andra advent och imorgon är det bara två veckor kvar till jul!

Nu i veckan har jag gjort lite olika saker, i torsdags efter skolan så var jag på "sminkfest" hos Emma, hennes mammas kompis jobbat åt ett sminkföretag så hon kom och visade smink och andra skönhetsprodukter som man kunde testa och beställa om man ville, jag köpte inget för jag visste inte hur mycket pengar jag hade plus att jag måste köpa alla julklapparna först, men jag ska beställa en sak sen, nagellacksborttagningen, det var en burk med skumgummi i som man bara peta ner fingret och rörde om och den var asbra! Så den ska jag köpa! 

Jag sov hos Emma torsdag till fredag, jag skulle åka hem men det var ju sånt konstigt väder så vi visste inte om bussen skulle komma eller om den hade åkt i diket nån stans, så jag fick sova över istället.
Sedan på fredagen så åkte jag och Emma till birsta efter skolan och köpte julklappar, har nästan köpt alla nu, bara några kvar! Hittade lite till mig själv också, hehe, men bara lite. 

Igår jobbade jag på heca, sedan på kvällen var jag ensam hemma, slappade och kollade på film, var väldigt skönt! Jag har varit så otroligt trött nu senaste tiden, somnar så fort jag lägger mig i soffan... Men imorse fick jag sovmorgon så nu känner jag mig som migsjälv igen! 

Idag städade jag huset medan mamma och Helena var ute och skottade, herregud vad mycket snö det kommer hela tiden! NU KAN DET SLUTA SNÖA, TACK!!

Sedan åkte vi på ica och jag pantade det som jag fick av farfar, 456 kr fick jag ihop! Sedan åkte vi ner till lilla mormor och hälsade på henne en snabbis. 


Ja, det var väl min vecka, inte precis den mest spännande och så menmen, det gör inget! 
Nu ska jag måla naglarna, lyssna på musik och spela farmville!! 

-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela