Mina julklappar

Publicerad 2012-12-27 17:12:00 i ALLT OCH INGET,

Maria Montazami ♥ Min idol!
Är verkligen jättenöjd med alla mina julklappar! Det bästa är nog skinnjackan och pengarna, och läppstiftet såklart! 

Fick även en duschkräm av Malin, men den är nere i duschen (och används flitigt, luktar så gott!) 

Var ju på birsta igår. men det blev inget shoppat, jag letar efter en jacka men hitta ingen! Blir tokig! Men jag ska till birsta imorgon igen med Jennifer, men då blir det löshår och nyårskläder som blir prio 1, tror jag ska beställa hem en jacka. 

Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag fyller 18!! Men eftersom jag fyller år på en söndag och skolan börjar dagen efter (bajs!) så blir det krogen på lördagen istället, vi får vänta tills klockan blir 12 innan vi går in bara, hehe. Tror det blir jag, syster, Danny, Anna och Sophia, än så länge iallafall, vi får se om det blir fler! Det var jättelängesen jag träffade Anna och Sophia så det ska bli så roligt att träffa dem! 

Men nu ska jag spela muminspelet som jag fick av Emma och Danny, hehe! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela