Dogs Days Are Over

Publicerad 2012-12-06 08:48:11 i ALLT OCH INGET,

(Gosemoffen ♥ Favoritlåten och jag igår, tjusig va?!) 
Sitter på skolan nu, har estet profil foto, vi ska ha en liten utstälning här på skolan som vi jobbar med nu. I maj. tror jag, ska vi även ha en utställning på kulturmagasinet, det ska bli kul! "Temat" som vi har nu är "den mörka delen av sundsvall" så jag har fotat mig och Emma och ska nu redigera dem. 

Idag ska jag kanske följa med Emma hem, hon ska ha nån sminkfest för hennes mammas kompis äger en sminkaffär tror jag, men det beror på när jag kommer hem, vill inte gå i den mörka kylan... 

Veckan har varit ganska händelselös, inget att skriva om i dagboken precis... Jag är eventuellt ledig imorgon, beroende på om min lärare är sjuk eller inte, jag har ju heldag, två dubbellektioner, med estet profil på fredagar men då har jag "grafisk kommunikation" med Niklas (som kanske är sjuk imorgon, kanske låter elakt men jag hoppas han stannar hemma imorgon så att jag också får göra det!), och på torsdagar (idag) har jag "fotografisk bild"

Ojojoj, förvirrande... Men aja, nu ska jag fortsätta! 


-E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela