Bildbomb

Publicerad 2012-12-17 20:22:00 i ALLT OCH INGET,

Lite bilder från veckan, alla från min instagram (eliineliasson, glöm inte att det är två i!)
 Jag och mamma var på The Hobbit i lördags, asbra! 

Veckan som var var som vanligt, skola och så. I fredags var jag, Jennifer och Felix på barista och fikade, efter det kollade jag och Felix på film hos honom, sedan på lördag hade vi julpyssel men jag kunde inte vara med på allt för jag skulle till stan och möta upp mamma, vi åt på kebabcity (som har blivit sämre än förut...) och sedan gick vi som sagt på The Hobbit. 

I veckan har jag varit med Hanna och Emma, vi har inte gjort något speciellt, tror jag, inte vad jag minns nu iallafall. 

Inte så mycket att rapportera om, vi ska få matkort på skolan! WOHO, men rektorn tog bort subway, men behöll kebabcity?! Pucko... 

Kommentarer

Postat av: Jennifer Westling

Publicerad 2012-12-18 13:06:26

HA-HA vi har BÅDA SUBWAY

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela