dagen

Publicerad 2011-09-28 22:53:09 i ALLT OCH INGET,

(hahahha, sååå söt!)
försov mig ju som sagt... hehe... menmen, skolan va lång, höll på att somna på svenskan och matten (Y) gunilla (matteläraren) märkte att alla satt och gäspade så vi fick sluta tidigare ♥ efter skolan så gick jag och emma på stan, hon letade efter en födelsedags present till sin pappa och jag letade efter en födelsedagspresent till lilla mormor som fyllde år idag! :D men jag hittade inget så de blev en blomma :p träffade henke från förra klassen på ica så pratade lite med honom, saknar min gamla klass :( fast vissa är jag sååååå glad att jag slipper nu! MEN som tur är så har jag hamnat med en massa knäppisar som är minst lika konstiga som jag är ♥♥

men aja, nu ska jag kolla på film och nunna. godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela