birsta

Publicerad 2011-10-26 21:32:34 i ALLT OCH INGET,

(jag är elin och malin är pupp, hahahahahaah)

efter skolan åkte jag in till birsta och mötte malin, de va kul att gå runt där med henne. vi käkade på tacobar och jag fick så in i nordens ont i magen (N) menmen, vi gick runt och shoppade lite, malin köpte en peruk som hon ska ha på halloween, den va jättesöt.... hehe! men a, och vi skulle åka hem med mamma som hade nån klubbkväll eller nåt på heca så jag och malin va kvar på birsta tills då, vi hann med en massa. jag slog huvudet i en stång (Y) satte min i en stol och skulle vila huvudet mot nackstödet och där va de en stång.... AJJ kan jag säga! de gjorde svinont och malin bara satt mitt emot mig och skrattade... TACK mallis! uppskattas ♥ men när klockan va runt 7 så gick vi till ikea och fikade (ingen bra idée, fick bara mer ont i magen...) och efter det så gick vi och spelade buzz, jag vann alla deltävlingarna och såklart hela spelomgången, + att jag hamnade som etta på listan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela