nu och föralltid

Publicerad 2011-03-07 21:36:29 i KÄRLEK,

ida har åkt hem, jag har åkt in i duschen...
felix har blivit övertalad, så nu ska han följa med till ego imorgon :thumbup:

jag sitter här, i mitt rum, ensam och tänker... händer inte ofta de eller... ;) haha
närå, jag tänker ganska mycket, på ganska mycket.
på vad jag ska ha på mig imorgon, på vad jag ska göra i övermorgon, på kompisar
som inte är så som jag trodde dom va... ja, på allt lixom..

NU så tänker jag på hur jag verkligen älskar dessa stilar! ♥
Blanc Asymmetrical Dress From Http://Www.Stylesofia.Com/Product.Aspx?Id=600&Lat=1&Cat=11&C1=16&Pi=3, Modekungen.Se Rose Satchel From Http://Www.Modekungen.Se/En/Bag Rose 11710, Opening Ceremony Stefania WedgesUndefined Leather ShortsAmerican Apparel Over The Knee High Socks, Long Wooly Sweater, White Collared Button Up Shirt, Aldo Black Modern Oxford Stilettos

Kommentarer

Postat av: jennifer westling

Publicerad 2011-03-08 13:20:23

men kan du lägga ut mer bilder på vad du gör istället för bara kläder ifrån lookbook? ELIN KOM IGEEEEEEEN NU, det är tråkigt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela