sommarlov....

Publicerad 2011-06-26 21:31:46 i ALLT OCH INGET,

MITT SOMMARLOV HAR INTE BÖRJAT ÄN! :'(
nu blire jobb måndag-fredan, SEN är de sommarlov för min del! ångrar mig liiiiite att jag sökte om sommarlov... men de är bara för att jag måste gå upp tidigt på mornarna + att jag typ bara jobbar och åker hem... menmen, sen när lönen kommer så kommer de att vara värt varje minut!! :D och som tur är så är det kul att jobba på blometerhandeln, jag får göra arrangemang och de gillar jag ju :) ska nog inte klaga eftersom jag börjar typ 9.15 och jobbar bara i 6 timmar... hehe ^^ JAG FÅR 3800:- FÖR 9 DAGAR! DE E FAN INTE DÅLIGT HELLER! :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-27 00:53:57

snygg header :D vem har gjort den?

Postat av: Born this Way

Publicerad 2011-06-27 11:48:21

:/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela