Brunbrända ben :D

Publicerad 2010-07-17 15:47:09 i ALLT OCH INGET,


Kom nyss tillbaka från stranden.... Jag gillar stranden som ni kanske märker ;)

Vaknade halv 10 idag för Jasmine, Emilia och Gerda ville att vi skulle vinka hejdå till dom för ja.. Dom åkte hem.
Jasse vill att vi ska träffas mer i sommar och de tycker jag låter toppen! :D
De roliga med Jasse är att de blir aldrig pinsam tystnad, för hon pratar heeeeeela tiden :D De är jätteroligt!
Hon ska kanske ta tunnelbanan till stockholm när jag ska dit med Jennifer och Felix, så att dom också kan få träffa henne, men då ska vi nog bara säga hej och så för Jennifer och Felix kanske inte vill vara med henne...

HAHA, jag måste bara berätta vad som hände igår! Vi skulle ju åka till stranden allihopa, och vi va för många för att åka i samma båt så jag, Emma och Edvin tog våran lillbåt utan motor så Edvin fick ro.... De gick ju sådär dårå.
Jag satt längst fram, Edvin i mitten och rodde och Emma längst bak. Och Edvin typ skröt om att han är bättre än Emma på att ro och sådär, och sen tog han i och hade årorna på något konstigt vis så helt plötsligt så ramlade han bakåt och landade i mina knän! Smidigt... Och då började Emma och jag att skratta, jag skrattade så mkt så att jag började grina! Men Edvin blev lite sur och bah "de är nåt fel på årorna" eller nåt, fast han skrattade ju också :)
Sedan när vi hade slutat skratta och jag hade satte mig med Emma längst bak så såg jag att han hade flytvästen bakochfram också! HAHA! Och de värsta va att vi hade frågat om han va van vid sjön och han bah "jaadå, jag är jättevan vid sjön" Visst...... Hehe.


Några bilder från igår :D


Visst syns de att han har flytvästen åt fel håll? :p


<--- Gerda     Emilia --->   :D

Turterduvorna :P


JASMINE DU MÅSTE KOMMA TILLBAKA FÖR JAG HAR INGEN BILD PÅ DIG!

Puss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela