Frågor och svar

Publicerad 2009-06-23 18:17:12 i ALLT OCH INGET,

Är det du som har gjort din design?
Jop men jag är inte helt nöjd så jag kmr nog att göra om den.

Vilka bloggfavoriter har du?
Oj det är många, jag vet inte om jag kan välja ut några.

Säg en positiv och en negativ sak om dig?
Positiva är nog min humor XD.
Negativa är min envishet.


Vart bor du?
Sundsvall ofc! Bästa stada i Sweden <3

Vilka färger har du haft i håret?
Blond, brunt, mahogny, blondbrunt och typ orangebrunt.

Hur gammal är du?
14, fjortis och STOLT!

Vad är din dröm?
Att få jobba med något som jag älskar och att hitta någon som jag kan älska.

Har du en pojkvänn?
Nej jag har ingen pojkvänn.

Vad gillar du mest hos det bloggar du läser?
Deras personlighet.

Choklad eller glass?
Chokladglass ;p

Pizza eller tacos?
Tacos.

Vinter eller sommar?
Sommar.

Party eller myskväll?
Myskvällar.

Har du någon gång spelat hockey? Om inte har du vart sugen?
Nej jag har inte spelat hockey och jag är inte så sugen på att göra det heller...

Längsta förhållandet?
- - -

Vem är din bästa vän?
Moa och Ida

Vad fick dig att börja blogga?
Min kompis Anna och Emma (syrran) hjälpte mig med att skaffa blogg.
Dom har
 osså bloggar. 

Vad är det viktigaste- kommentarer eller besökare?
Kommentarer tror jag, men besökare är ju viktigt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela