Lördag 3 Jan 2009

Publicerad 2009-01-03 14:56:07 i ,

Hej!
Idag blev man väckt vid typ 10 och sedan blev man ensam hemma.
Man fick i uppgift att städa här hemma... Kul =/
Men nu är jag klar och sitter och bloggar som ni märker =)
Det är ju mitt nyårslöfte och man ska ju hålla vad man lovar, Hehe.
Idag ska jag tvinga mamma att färga håret på mig =)
Jag ska bli lite mörkare men jag tror att det blir bra.
Jag ska till pappa imorron och äta middag för farmor ska göra nån mat, sen åker vi
tillbaka till mamma och sover, sedan på månda åker vi till pappa igen och sover där.
Och gissa vad, jag fyller år på tisdag!! Jag vet typ vad jag ska få för jag har bara önskat mig
någar skivor och en skinnväska av pappa och pengar av mamma.
Jag har önskat mig skivor av Chris Brown , Petter och nån till, minns inte nu =)
Hoppas tiden går fort tills tisdag! Och hoppas att håret blir bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela