4 Jan 2009

Publicerad 2009-01-04 21:13:01 i ,

Hej som ni vet så blev mitt hår en katastrof!
Men idag så va jag hos en av mammas kompisar som har vare frisör och
hon fixade till det =) Det är fortfarande rött men alla tyckte att det redan va fint ( alla
utom jag ) men det är rött unders och det är ljusa slingor över. Det blev faktiskt
ganska coolt ( phu, jag va orolig ) Så nu är jag en "rödtopp", hehe och jag tycker
att det är snyggt =) Men i alla fall... Idag va Emma och jag hos farmor och farfar och 
hela släkten ( på pappas sida ) va hos dom också, dom va där för att dom kunde bara fira mig
idag och inte på tisdag. Då fick jag en gullig blomma och två 200 kroners presentkort på
birsta city. Så nu ska man ut och shoppa igen =) Jag får väl fråga om några kompisar vill komma med och
shoppa. Jag tror att jag ska gå på monki och gina. Jag brukar köpa på gina men inte på monki,
 jag har vare inne i butiken och dom har många snygga kläder. Jag kommer nog att tvinga med Emma,
men hon vill att jag ska spara tills hon fyller år så hon också har pengar men jag vill inte vänta till mars heller!
Hehe. Hon får köpa för barnbidraget och jag kommer nog också att ta pengar därifrån.
Hoppas jag hittar något snyggt... Det brukar ju vara så att när man inte har pengar så hittar man mycket
kläder som är billiga och snygga men när man väl har pengar så hittar man dom inte igen.
Jag brukar köpa mörka färger på kläderna men jag ska försöka hitta något ljusare nu.
Jag har typ inga långärmade tröjor utan jag har linne och cardigan,
så jag ska försöka hitta en snygg, ljus, billig, långärmad tröja =) 

               <--- GinaTricot    <---Monki

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela