Vemdalen

Publicerad 2009-02-16 20:39:32 i ,

Hej.
På torsdag bär det av till Klövsjö i Vemdalen!
Allt är betalt och jag har fått tillstånd av skolan, så nu är det bara
att vänta till torsdag. Idag har jag vare på skolan och haft tråkigt som vanligt.
Vi började med handledning och sedan var det bara att stoppa huvudet ner i
matteboken... Efter några timmar av tråkighet var lidandet över =) Då följde Ida ¨
med hem och vi satt och fnissade på som två riktiga fjortisar =) Vi kunde inte ens
titta på varandra utan att skratta på oss. Jag tror att jag gick på toa 6 gånger... Hehe.
Jaja... Nu är det bara imorron och onsdag kvar, sedan är det bara 3 timmar bilåkning
kvar till skidbacken. Jag kommer inte att bli förvånad om jag kommer hem med ett
brutet ben...

Kommentarer

Postat av: Anna -

Publicerad 2009-02-18 17:31:16

thihi, jaha:D vad kul:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela