the avengers

Publicerad 2012-05-05 22:42:31 i ALLT OCH INGET,

Elin Eliasson -Elin Eliasson -Elin Eliasson -Elin Eliasson -20112011
(bilder från we♥it, alla är mina egna foton. 46 gillar bilden på fjädern, blev glad i själen) 

jag och emma va på bio igår, såg the avengers. vi skulle egentligen se älska mig igen men den visas tydligen inte i sundsvall... än... eller nåt? ingen aning, jälva skit. 

the avengers va bra iallafall! trodde inte att man skulle skratta så mycket! haha, skitbra! idag så har jag bara varit hemma, tittat på tv och ritat, kul liv (Y) 

imorgon vet jag inte vad som händer, kanske tar en tur ut till ankarsvik och hälsar på farmor och farfar, pappa kanske är där också, har inte träffat honom på ett tag nu så de skulle vara kul. 

menmen, nu ska jag kolla på en film, tror de blir marley och jag, kommer att gråta som en bebis. GODNATT

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2012-05-06 04:05:54

vi skulle egentligen se älska mig igen men den visas tydligen inte i sundsvall... än... eller nåt? ingen aning, jälva skit.



va skojar du?!?!?!?!?

Postat av: malin

Publicerad 2012-05-06 16:06:57

kuk sundsvall

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela