onsdag 23 maj 2012

Publicerad 2012-05-23 09:07:14 i NÖJEN,

(fick låna Hannas hårförlängning för dagen, hon gjorde en inbakad fläta, SÅ FINT♥)

Nu har jag mediaproduktion, vi håller på med slutproduktionen. Jag, Hanna och Emma ska göra en stop-motion film, tror de blir antingen en musikvideo eller en saga, haha. 

På långhelgen så hade jag kul, gjorde mer än vad jag brukar på "lov". Jag brukan oftast vara med någon första dagen och sedan är jag hemma resten. Men nu så gjorde jag ju nåt nästan varje dag. 

I torsdags så åkte jag ju in till stan och träffade Emma och sen åkte vi hem till Hanna.
I fredags så åkte jag hem från Hanna och då hade jag och syster en filmkväll ute i hennes rum, mysigt värre!
I lördags så kom Jennifer och Felix hem till mig en snabbis och träffade Mixi, och sedan förljde jag med dom till Felix och hade kulkul!
I söndags så åkte jag hem från Felix vid 4, sedan va jag bara hemma och slappade. 

Det va en rolig långhelg helt enkelt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela