Can you hear the hum?

Publicerad 2012-03-31 22:48:07 i NÖJEN,

(jag tyck'om däj ja emma♥)
kom hem för ett tag sen, har sovit hos emma och haft två roliga dagar. 

igår så tänkte vi åka in till kulturmagasinets unga magasinet men vi kollade på en film och blev så otroligt trötta efter den så vi låg i sängen och pratade om typ allt i nästan 3 timmar istället, mysigt ♥ 

idag så kollade vi på några disney filmer, björnbröder 2, är de bara jag som inte visste att det fanns en tvåa?!
aja, vi åkte in till stan, men de va stängt. så då åkte vi in till birsta, som bara va öppet i 20 minuter till... så vi gick runt ett tag och sen gick vi till ikea och åt. efter de så tog vi en kundvagn och åkte runt på den i parkeringshuset och sjöng "känn en doft av kärleken" från lejonkungen (vi sjunger alltid på den... vet inte varför) men aja, sen när vi kom ut så kom vi på att dom som stod och väntade på bussen förmodligen hade hört oss... eftersom vi inte va så tysta och de ekar ganska bra inne i parkeringshuset... hehe! 

men sen så åkte vi in till stan och gick runt i typ 2 timmar. sedan så åkte emma hem till sig och jag åkte hem och mamma kom och mötte mig på vägen med lilla mixipix, tokvoffen min ♥ 

såå, nu ska jag kolla på en film och sedan flaka ut mig över heela sängen. känns lite tomt med en dubbelsäng, men om jag verkligen sprider ut mig så funkar det, haha! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela