oerhört onödig dag

Publicerad 2012-06-04 16:50:23 i ALLT OCH INGET,

(sötnöten ♥)
Vi hade mulitklubbcup idag med skolan, alla va på höglunda och lekte/spelade spel. Så tråkigt så jag trodde jag skulle somna. Jag och Emma satt och hejade på vår klass när dom spelade, jag kände mig väldigt stöttande då, Emma tyckte att jag va en idiot... ♥

Vi slutade typ 20 i 1, som tur va. Jag trodde att vi skulle vara tvugna att vara kvar där till 2. 

Efter skolan så gick jag och Emma till cubus, Emma shoppade, jag har inte råd (N) Sedan gick vi till barista och jag drack en vaniljlatte, så länge sen, trodde den skulle vara godare... Besviken </3

Efter de så övertygade jag Emma om att vi skulle åka till dollarstore och köpa gottgott inför morgondagens "mentorsmys" (de låter lite peddo, men vi ska kolla på film med klassen och mentorerna) så vi köpte cola och marshmallows som vi ska grilla över värmeljus imorgon, HÖ-HÖ!

MENMEN, nu måste jag plugga... körkort alltså, jag och mammsen ska ut imorgon och köra lite, tror jag... Vi ska iallafall starta bilen, hahhahah, känner mig lite värdelös (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela