lördag, juni, sommar

Publicerad 2012-06-09 15:26:35 i ALLT OCH INGET,

(Error, vår klassmaskot, ska bo hos mig i sommar!)

Lite uppadate från de senaste dagarna! 

I onsdags så sov jag och Hanna över hos Cornelia, vi hade jätteroligt. Vi åt wock, mongade oss, bytte kläder elller Hanna och Cornelia gav bort gamla kläder, de är faktiskt en bra idé! Jag fick ganska mycket kläder också! höhö, sedan kollade vi på film och somnade. 

I torsdags så gjorde vi oss i odning och åkte in till skolan, rektorn bablade lite och vi fick tårta sedan va de sommarlov! ♥ Emma skulle hem till hästen innan vi åkte hem till mig, så jag och Hanna gick runt på stan, först gick vi till barista med Cornelia. Sedan fick vi en impulstanke att gå på bio men den öppnade inte förrän 4 så då tänkte vi åka in till alnö och tillbaka till stan, bara för att ha något att göra, men jag hade glömt busskortet på skolan så vi fick gå dit och hämta det, men då sa Lena (so-läraren) att vi kunde kolla på film på skolan istället, men de slutade med att vi satt och ritade, haha. 

Emma och Hanna sov över här, vi tjockade i oss ben&jerry's, choklad, cola och godis medan vi kollade på the notebook, satt och bölade typ hela tiden... haha. 

Igår så åkte Emma hem ganska tidigt, hon skulle in och köpa en ny säng, haha. Hanna stannade kvar ett tag, sedan skulle jag skjutsa ner henne till bussen med moppen, men de slutade med att jag körde in henne till stan, hehehe. 

Nej men nu ska jag ut och steka, måste bli brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela