Uppdatering

Publicerad 2012-07-25 19:12:02 i NYTT I SMYCKESKRINET, NÖJEN,

Okej, gårdagen: 

Åkte in till stan för att gå på after work, fikade där och pratade med folk. Efter det gick jag och Emma på stan, jag köpte shortsen och bhn (skönaste shorts jag någonsin haft!) sedan middag på donken följt av bio. Vi såg nya spiderman filmen, asbra! Jag var lite skeptisk i början för jag trodde att det skulle vara samma gamla historia bara med olika skådespelare, men det var det inte! Den var som en modernare version av spiderman, bra! 

Idag åkte jag och Emma till birsta, köpte ett par örhängen för 20 kr, six har rea i hela butiken, allt för 20 kr! Vi fikade på stan och sedan åkte jag hem, det var världens kö på alnöbron, nån knäppis som hade ställt sig mitt i vägen, kanske slut på bensin? Irriterande iallafall! 

Imorgon fyller mammsen år, 45 år! INTE GAMMAL, vad hon än säger så har hon långt kvar tills hon blir gamling! Så jag har bakat en tårta till henne och sen ska jag baka fudge också. 

Nu ska jag göra något, vet inte vad men jag orkar inte skriva nå mer, puss puss

- E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela