Är i sommarstugan

Publicerad 2012-07-21 17:56:44 i ALLT OCH INGET, NÖJEN,

Igår jobbade jag till 2-halv 3, gick sedan runt på mediamarkt en snabbis med Emma. Jag har för övrigt bestämt mig för vilken kamera jag SKA köpa, wiho! Kom hit till stugan igår runt 9, fikade lite med familjen och sedan kollade jag på film i sängen, somnade inte förrän 3 och sen tidigt i morse så tyckte syster att det va kul att väcka mig... FUCK YOU, gick inte upp utan somnade om. 

Dagen har bestått utav frukost, slappa, sola, spela kort, slappa och snart blir det mat. Det blir grillad oxfilé och potatisgratäng, mumma! Fick också en öl... busigt! Men jag fyller ju faktiskt 18 om mindre än ett halvår så det är väl lika bra att böja värma upp, haha! 

Imorgon blir det hemgång, jag vill göra nåt med mina kompisar! Jennifer, du ringde ju, vi får hitta på nåt! Och Hanna, de va ju typ 3 veckor sen vi sågs, men vi har ju redan "bestämt" att det ska bli några roligheter! 

Mer jobb ska det också bli, måste spara ihop typ 10 000... Svider lite... MEN jag vill ju ha dyra saker och då måste jag spara, tycker det är bra faktiskt. Då lär jag mig pengars värde istället för sånna som får allt av sina föräldrar, men det är ändå värre att ljuga och säga att man får allt, som en viss ex-kompis gjorde typ hela tiden. Men aja, det är det förflutna och jag kollar bara framåt!

Nu ska jag kolla vad alla babblar om, ses när jag orkar!

- E 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-22 16:46:45

Ring mig när du kommit hem!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela