I gotta have you, like abracadabra

Publicerad 2012-02-01 12:56:06 i ALLT OCH INGET,

jaha, vaknade 6.15 (och då hade jag försovigt mig med 30 minuter) så jag skyndade mig att fixa mig, äta frukost och gå ut med Mixi.

Sen när jag kom till skolan 8.04 så fick jag reda på att mediaproduktionen var inställd p.g.a. att niklas var hemma med sjukt barn... hål i typ 3 timmar... KUL!

men då åkte jag, emma och sandra hem till emma och kollade på hitta nemo (Y) och åt makaroner med ketchup!

sen gick vi upp till bussen som skulle gå 11.30 eller nåt, men såklart så gjorde den inte det... emma hade sett fel, så bussen gick 11.10 eller 12.10. jahapp! så vi fick vänta på den i typ 30 minuter, ute, när det snöade.

och nu så sitter jag på skolan, på tråksvenskan. och sannie har suttit frånvaro på mig även fast jag är här.. och mamma har förmodligen fått ett sms om att jag skolkar... DET GJORDE JAG INTE! bara så du vet!
FUCK MY LIFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela