två roliga dagar

Publicerad 2012-04-10 13:54:28 i MUSIK,

(den kan ju inte vara från 2012, lyssnade ju på den förra året...)

igår åkte jag in till stan och träffade hanna och emma, vi gick runt och kollade och fikade lite på barista.

efter det följde emma med mig hem och hade filmkväll, kollade på aladdin, prinsessan och grodan, apollo 18 och djungelboken. hehe. 

nu på morgonen så har vi ätit frukost och kollat på i rymden finns inga känslor, så mysig film ♥ 

men aja, snart ska emma hem. jag vet inte vad jag ska göra idag... kommer förmodligen att bleka håret så jag får stanna hemma resten av lovet! låter otroligt bra tycker jag! 

bio kommer det att bli, fick biokort av mamma och helena som kommer att användas med kärlek!

Kommentarer

Postat av: jennifer westling

Publicerad 2012-04-10 14:10:35

Det var 2010 vi lyssnade på den :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela