just me, myself and I

Publicerad 2012-04-23 21:47:40 i NÖJEN,

(bild i repris, ska gå ut och fota nån dag nu i veckan tror jag!)
Jag har inte varit bäst på att skriva nu på ett tag... Kanske för att jag har skitigt i bloggen... Bra anledning? 

Men just nu så sitter jag och skriver på gamla inlämningsuppgifter.. SÅ TRÅKIGT JAG TROR JAG DÖR. 

Igår mötte jag Emma på stan, vi gick runt och kollade en massa, ingen shopping för mig. Jag ska spara!
En fika på barista blev det också, mysigt värre vett'u! Eller inte... De va en alkis där som kissade på sig.. Blä (N)

Idag blev det också fika på barista... Eller om man kan kalla de fika...? Jag, Emma och Hanna satt och pratade. De va en kille som stirrade på oss genom fönstret på huset mittemot, vi vinkade till honom. Jag tror han blev glad! 

MEN, nu ska jag gå och duscha. GUD SÅ SKÖNT! Det enda som är ett minus med att duscha håret är att då måste jag platta de när de torkat... Och de tar så lång tid, och de är så jobbigt... Ja, JAG ÄR LAT.

PROBLEM ME DE ELLER?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela