gårdagen blev inte som planerad...

Publicerad 2012-04-07 10:02:42 i ALLT OCH INGET,

igår så skulle jag och syrran åka till biteline och äta innan jag och emma skulle gå på titanic. 

vi åkte tidigare än vi tänkt för vi skulle fota lite innan vi skulle till biteline. men så när vi hade åkt i kanske 5-6 minuter så körde min syster på en katt... och vi blev ju jätterädda då och hon blev helt förstörd, men vi ringde polisen och väntade tills dom kom. sen när dom kom så gick emma ur bilen och skulle prata med dom, jag satt kvar för jag ville inte se katten. men bilen stod på sidan, inte uppe på trottoaren för vi visste inte om den fick det, men varningsblinkersen va på, jag hade dörren öppen och satt och försökte tänka på nåt annat än katten.

men sen så hör jag något bakifrån. så jag kollar bak och ser en bil komma. sen minns jag inte... jag kännde stöten och hörde att bakrutan krossades och sen va jag ute och satt på knä på trottoaren ocg grät. sen hörde jag att min syster ryckte upp dörren på bilen som hade kört på mig och skrek på han som kört. 

polisen va ju som tur där så dom hade sett allt, han som kört hade tydligen kollat på polisbilen istället för på vägen men han måste ju ha sett bilen, den va inte skymd ellet nåt, den va fullt synlig från alla håll och när min syster sa åt honom att detdär skulle bli dyrt så sa han bara "näe, det kommer att bli dyrt för mitt försäkringsbolag" idiot! och nör jag skrek åt honom att han inte ska ha körkort och att han va en idiot så kollade han inte på mig, inte ens sneglade. och han sa aldrig förlåt eller frågade om jag mådde bra, hatar honom, jag kommer ihåg hans namn så han är på min -lista. 

men jag mår bra, har ont i tungan för jag bet mig i den när de smällde. och lite ont i nacken men de är förmodligen för att jag spännde mig skitmycket efter så de är väl träningsvärk eller nåt... 

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2012-04-07 14:27:15

Vaaa vilken idiot säger så :o ! Är du säker på att allt är bra med dig ? Har du kollat upp dig hos läkare ?



RIKTIG idiot som inte ens frågar hur det gick. Tur att det gick bra tillslut ändå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela