skooola

Publicerad 2011-09-13 15:58:00 i ALLT OCH INGET,

(bild på mitt nya fönster, bytte ju de för ett tag sen, + mina nya rullisar + mina nya gardiner :P)
började dagen med att gå 30 min för tidigt till bussen (N) bra gjort, elin, bra gjort.... -.- men då mötte jag jonte på hållplatsen så satt med honom in till stan. sen mötte jag emma och vi gick upp för alla dessa fucking trappor som denna skolan har (Y) (nice ass man kommer att ha när man går ut asså! ;P) sen så va de matte, lunch, och sen skulle vi ha mediaproduktion, men vi skulle ominstalera adobe-programmen (photoshop och dom) från engelska till svenska, så vi fick göra vad vi ville i 3 timmar! :O och nu ska vi ha mentorstid och sen slutar vi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela