uppdatering

Publicerad 2011-10-09 12:05:44 i ALLT OCH INGET,

(de blir en bild i repris, lånade en systemkamera från skolan men Kent som lånade ut den till mig GLÖMDE ATT GE MIG EN LADDARE, så den dog efter typ 20 min....................fml!)

har ju inte skrivit så nu kommer lite uppdatering :)

fredag: jag och syster fikade på barista, sedan åkte vi till heca och åkte hem med helena, sen på kvällen så kom helenas bror Ola och deras moster Agge på besök

lördag: jag va hundvakt för mamma, helena, ola, agge, helenas mamma inger och "ingers gubbe" sören åkte till södra berget och åt och kollade på jill jonsson. så jag och tintin va här hemma och myste.

idag: så ska jag och emma ner till mormor och baka bullar, sen vet jag inte, vill vara med kompisarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela