gamla vs nya

Publicerad 2011-11-24 09:52:55 i NÖJEN,


(höhöhö, mössan på! men håret blev inte dåligt, de är skönt med mössa!)

jag saknar min gamla klass, eller vissa personer från den gamal klassen...

har ju träffat några, typ jonte som jag har åkt buss med några gånger nu, han fick ju hjälpa mig med ett spel som jag har på mobilen (jag är faktiskt mycket bättre än honom på de men jag orkade inte spela så han fick de istället :P) och anton s har jag pratat med, han lyckas alltid se lite speciell ut... eller hur jag ska säga ;) haha, ena gången så hade han målat skägg på ansiktet och andra gången hade han en tomteluva över halva ansiktet...? haha. sen har jag ju pratat lite med anton t, henke, emma och elin, och emmy! som gick i vår klass i 7an, haha jag kännde inte igen henne! så de va kul att träffas efter så lång tid!

sen är de ju så att jag går i samma klass som två gamla klasskompisar så de är ju lite kul att kunna prata lite med dom om vibacketiden, vill åka dit och hälsa på men inte ensam... de känns så töntigt! ;)

men såklart så ÄLSKAR jag ju min nya klass också, alla är så roliga! ♥♥

Kommentarer

Postat av: jennifer westling

Publicerad 2011-11-24 10:56:20

hur ofta pratar du med filip då elin? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela