tuesday

Publicerad 2011-03-08 19:18:58 i ALLT OCH INGET,

idag vaknade jag typ 11, gjorde mig i ordning och gick ner till centrum för
att träffa Felix. Då åkte vi in till stan, där Ida stod och väntade på oss :)

Vi gick till ego och tränade i typ 45 min, sedan tröttnade vi på de och gick ^^
Ida åkte hem, jag och Felix gick på stan och sedan till Barista och åt quessadillas, mumms!
Efter de så åkte vi tillbaka till centrum och väntade på min buss som gick till min farmor och
farfar, eftersom jag ska sova hos pappa inatt :)

så nu sitter jag här, hemma hos gammfolket och min mobil är död eftersom jag glömde laddaren ;(
BAJS!

Bilder av dagen kommer imorgon, eftersom jag glömde sladden till datorn också!

puss ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela