LOV!

Publicerad 2011-03-04 20:50:45 i ALLT OCH INGET,

oooooh yeeaaa!
NU HAR JAG LOOOOV! ♥

dagen:
skola, tråk
efter skolan skulle jag vara med Jennifer, men jag vet inte var hon tog vägen, så jag åkte hem till Ida :)
vi åt tacos, kollade på disney channel och sedan gick vi till våran gamla skola och kollade runt där i klassrummen, som har blivit värsta modernt! istället för whiteboard-tavlor så har dom nån slags monitor i taket som visar de som finns i datorerna... de är nästan så att man vill gå om mellanstadiet... eller... nee, absolut inte! ;)

sen så gick vi en promenad och gick till min farmor och farfar, hälsade på gammfolket :P höhö

sneeeeeeeeeeeeeela Ida virkade den här hello-kitty-i-en-musdräkt till mig ♥♥♥♥ taaaaaack! ♥♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-03-04 21:14:23

Du får fixa näsan sen i en mörkare gul. den andra ljusgula syntes ej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela