men jag orkar inte!

Publicerad 2011-06-20 18:51:10 i ALLT OCH INGET,

hehe..... vet att jag skulle blogga mer igår men jag orkar inte!! vill inte att de ska kännas som ett måste, då blir de bara tråkigt och man får ingen lust att fortsätta :(

menmen, bilden som jag och syster köpte på model lab igår
vet inte om jag tycker om den så mkt... menmen...
åkte in efter jobbet (1 dag klar, bara 8 kvar! haha de rimmade ^^) och bytte solglasögonen som jag fick när jag hämtade linserna, vet inte om jag kommer att använda dom, de blir mest ray bans i sommar ♥
random bild som jag bara knäppte :P hade lite tråkigt... ÄLSKAR robert pattinson! ♥
( JENNIFER, jag är inte alls bara hemma hela tiden, har vare borta typ hela helgen, bara för att jag inte är med er så betyder de inte att jag sitter hemma! :) )

Kommentarer

Postat av: M A L I N

Publicerad 2011-06-21 00:42:47

robert...

hoppas du brinner upp elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela