IPHONE 4

Publicerad 2011-07-13 13:00:08 i KÄRLEK,

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA ATT JAG VINNER DEN HÄR IPHONE 4!
vill ha den sååååå hääääääär myyyyyycket *---------------------------------------------------* + typ 3000 mil mer!
jag vill ha en iphone :'( som jag skrev för några inlägg sen så har jag suttit FASTKLISTRAD vid tradera, blocket och ebay och SÖKT SOM EN GALNING efter en billig VIT iphone 4 men utan resultat :'( så om jag skulle vinna denna så skulle jag bli så otroligt glad så jag LOVAR att om jag vinner den så ska jag dansa en vinnardans och lägga upp :D
TITTA SÅ SÖT DEN ÄR!! den passar ju mig perfekt! :O
de är denhär snygga b-ruden som har tävlingen, klicka på bilden för att komma till bloggen :)

Kommentarer

Postat av: A N G E L I J N A

Publicerad 2011-07-13 13:11:39

hoppas du vinner :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela