svenska läxa

Publicerad 2011-01-20 21:37:00 i ALLT OCH INGET,

ja, rubriken säger allt.... måste skriva en argumenterande text om ett valfritt ämne... kul (Y) not
jag tänkte först skriva om invandringen i sverige, men jag vill inte värka som en rasist (vilket jag verkligen inte är)
sedan tänkte jag skriva om skoluniformer, men jag vet inte vad jag tycker om det.... man måste ju lixom ha en åsikt om det man skriver så de gick bort..
sen tänkte jag skriva om nedladdningarna av filmer och sånt, men jag orkar inte + jag vill inte att min lärare ska veta att jag tycker de är heeeeeeeelt okej att ladda ner....
och nu skriver jag om "smalkrav" alltså om att det är för mycket krav på människor att man ska vara smal (främst tonnårstjejer) och jag tror att de blir bra :)
men jag råkade radera word från min dator så jag måste skriva allt på ett e-mail till min lärare.. hihi... men de borde ju inte vara några problem, trorja..
jaja, back to work ;)
att samhället inte ser vad alla dessa kraven gör mot, ja, främst tonnårstjejer!

Kommentarer

Postat av: Micaela

Publicerad 2011-01-21 17:13:18

Jag skrev om skoluniformer! var faktiskt kul att skriva om :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela