stan

Publicerad 2011-01-16 11:48:30 i ALLT OCH INGET,


har nyss kommit ut ur duschen, ska göra mig i ordning för pappie kommer och hämtar mig vid 12-1 tiden och
då ska vi åka in till stan, fika och prata om praoen :)

jag och ida ska vara på sveriges radio, kerstin (daddas tjej) jobbar där så vi ska vara med henne troja :P
hoppas vi får prata i radion!
:D

igår va jag, mamma, emma och edvin hemma hos bodde (min morbror) och hjälpte han att flytta, så de höll vi på
med typ hela dagen. vi fick pizza t lunch + att vi åt chips och godis på kvällen :bigeyes: aaaj då... hihi

men jag åt bara liiite chips och godis för jag fick ben&jerry's :O
hehe..........

menmen, de blir väl att gå till och från skolan imorgon, eller vänta jag är ledig imorgon! :D
HAHA!              i love it ♥

men nu måste jag börja klä på mig och fixa mig, de är ju bara typ 1 timme kvar!

puss ♥♥♥

Kommentarer

Postat av: SOFIAs

Publicerad 2011-01-16 11:54:23

Vad roligt att du är med och deltar vännen. Och en liten extra poäng till dig som gjorde båda. hihi Ha en fin dag KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela