nästan klar

Publicerad 2011-01-05 23:44:57 i KÄRLEK,

nu är jag klar med rummet!!! typ... de är bara några saker till som jag ska köpa och sååå :)

OM CA 20 MINUTER SÅ ÄRE MIN 16-ÅRSDAG!!! I LOVE IT! ♥


idag har jag som sagt "gjort klart rummet" och bakat cupcakes, kärlekscupcakes ♥♥ oooohhhh ;)
de är alltså choklad, men är choklad kärlek....? jaja, tillbaka t min födelsedag!

de är ganska konstigt... min mamma va gravid och låg på sjukhuset och hade ont för 16 år sedan... :O
hehe, jag är lite trött så jag har lite konstiga funderingar ;)

men de är inte så konstigt att man tänker de, eller???


jaja, nu ska jag nog vänta till klockan blir 00.00 så att jag kan bli glad och sen kan jag sova ;)
MÅNGA SMILEYSAR NU, OCH JAG ÄÄÄLLLLSSSKKKAAARRR DE!!!!

bilder på rummet kommer när jag är heeeeeeeeelt klar med de, så ni får vänta :P HAHA!

skriver mer imorgon + bilder på mina presenter, ska fira hos pappa på lördag så då kmr de mer! :D

puss ♥♥♥

tänk att jag fyller 16 :) älskar't! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela