4 dagar kvar

Publicerad 2011-01-02 12:37:55 i ALLT OCH INGET,

idag ska jag ta bort saker från mina väggar och börja måla :D

mina tapeter är påväg, affären ska ringa när dom har kommit

och när jag är klar med det så ska de shoppas på ikea! har en lista på alla sakerna som jag ska köpa
men jag måste ju köpa tv:n också... fast de är ju bara 4 dagar kvar tills jag fyller 16! :D


och bara 3 dagar kvar tills min lilla jennifer fyller 15, då är du ingen fjortis längre gumman! ;)
och då ska vi gå till hemmakväll och skaffa dig ett medlemskort åt dig!
♥♥

men nu ska jag lyssna på musik medans jag tar ner mina älskade twilight-posters ;( haha, närå

jag har tagit bilder på hur rummet ser ut nu, så jag lägger upp före och efter bilder när de är klart ♥

Kommentarer

Postat av: jennifer westling

Publicerad 2011-01-03 16:42:31

men jag vill inte fylla femton :'(

men jaa, hemmakväll ska vi t hjärtat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela