Today

Publicerad 2010-09-30 18:05:46 i ALLT OCH INGET,


Idag.... Jadu vad ska man säga?
Vi började med ett so-"prov" sedan svenska-"prov" och sist franska, och de är rena grekiskan för mig...
Men jag tror att de gick ganska bra på alla sakerna :D Hoppas jag iaf... Jaja, ingen idé att gå runt och oroa mig, jag mena, lixom om jag klara de så är de ju super men om jag inte gör de så är de ju bara att dunka boken i skallen och göra om de och klara de! Fast jag klara de nog (:

Idag gick jag t mormor efter skolan, hon va pratglad, som vanligt, så jag åt med henne och prata en massa :P
Sedan åkte jag hem och nu? ja nu sitter jag ju här, hehe dah? ^^

Ska kolla runt lite, kanske blogga lite till, packa t imorgon för jag ska ju med Ida t hennes pappa i Söråker över helgen, de kmr att bli kul :D Hyra film på deras ica för typ 9 kr/st? Och de betyder bara en sak: FILMHELG! :3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela