Today

Publicerad 2010-10-07 18:58:21 i NÖJEN,


Tjabba ♥
Idag är jag dötrött! Vet ej vad de är med mig... Kanske är de för att jag va ute i skogen i TVÅ TIMMAR igår och orienterade med skolan (blä) eller så är de för att jag inte kan sova eftersom jag längtar t THAILAND! :D

När jag kommer t thailand så tycker Jonte att de första jag ska göra är att äta phad thai men jag tror nog, eller jag kommer att slänga in alla sakerna i hotellrummet och springa t stranden och bara somna! Sedan ska jag gå ut på jakt :D

Mina byten kommer att bli:

*converse, och då snackar vi typ 7 par
*canada goose jacka
*smycken
*onepiece
*andra skor
*klänningar

de är nåt mer.... kommer inte på de! :/ menmen jag skriver till de när jag kommer på de ;)


röd ofc!


många converse ska inköpas!



jag älskar dessa typ "nya" ving smycken! dom är sååå söta!

Jag älskar också sånna hära 3 finger rings! Sånna är defenitivt ett viktigt inköpsföremål!


Kommentarer

Postat av: Sannalitens

Publicerad 2010-10-08 10:28:52

Svar: Okej! :) Vad har du gjort idag då? :) Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-09 11:44:07

Det ser ju ut som gamaldags knogjärn ju :-) vem ska du använda dom på :-(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela