plugg, plugg, plugg

Publicerad 2010-10-19 21:12:40 i ALLT OCH INGET,


JAG HATAR ATT PLUGGA!

Så, nu har jag sagt de ;)

När jag kom t skolan så hittade jag 50 spänn på golvet och så dum som jag är så sa jag ju de
t alla runtom, vad händer? Jo, alla säger såklart att de är deras, men sen kmr Matilda och de va ju hennes...

Sen när jag och Linda står vid mitt skåp och hon håller på och sjunger på nån låt, och helt plötsligt så
skriker hon, bah lalala AAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!! hehe, de va så kul så jag tror jag skulle kissa på mig ^^
FÖRLÅT LINDA! <3
Hon hade hålle på med nån dans så att hon slog knät mot ett sånt dära snurrlås på ett underskåp ^^
De gjorde nog ASONT för hon hade ont.... De lät ju bra....
Hehe, jaja de är ju jag som skriver så man får vara berädda på konstiga meningar och sånt ;)

Men nu måste jag plugga (VILL INTE!!!!!!!) :'(
DUMMA FRANSKA OCH DUMMA MATTE! plugga = (N)

Pyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela