Dagens

Publicerad 2010-10-11 21:29:52 i ALLT OCH INGET,


Idag va de skola, vaknade 07.40 så jag hade gott om tid att göra mig i ordning :)
De är så skönt att vi får börja 09.10 varje måndag, fast så har ju hela skolan så de är inte så märkvärdigt...
Hade vare roligare om de bara va min klass ^^ Fast imorgon så börjar vi 09.20 och jag tror att de bara är min klass som gör de ;D

Jaja, skola, tråk... Fast jag lärde mig spela bas på musiken och jag är snart klar med min jeansväska på slöjden, min slöjdlärare tycker att den ser bra ut, inte för lätt lixom, så man kan väl hoppas på ett MVG :D :D hoppas,hoppas...

Efter skolan åkte jag t farmor och farfar, va där och pratade ett tag, de va trevligt :)
De är mkt lättare att åka t dom nu när jag har moppen, men snart så måste jag ju ställa in den över vintern... Så så blir de nog inte lika ofta som jag åker dit. Men ibland blir de ju såklart :)

Sedan när jag kom hem så åt vi och sen åkte jag och Helena t heca och jobbade i typ en timme, jag städade, måste ju tjäna lite cash! ;) Och sen duschade jag och nu sitter jag här :)

De va allt för idag ^^

Men en fråga bara, hur tkr ni att jag ska sminka mig? Vill variera lite så om ni kan lista upp vilka ni tkr bäst om och näst bäst o.s.v, så skulle ni vara supergulliga ♥♥

1.


2.

3.


4.


Men nu ska jag gå ner och dricka lite te :)
Puss påer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela