Studiedag i stan

Publicerad 2010-11-18 22:51:04 i ALLT OCH INGET,


Idag gick vi runt och kollade på friskolorna här i sundsvall och jag har bestämt mig, jag ska
gå NTI gymnasiet med inriktning Estetik och media :D De verkar ASROLIGT + att de är en bred linje.

Och de är ju aldrig fel med att man får en NY laptop + att vi äter lunch på kafet över Åhlens där man
får välja mellan 5 olika maträtter ^^

Detta kmr bli askul! Jag tkte ju att de skulle bli bajs nu när textil/design lades ner men nu känns de bättre
än innan :D

Lite bilder från idag :)


Linda, Ida och Moa på Sundsvalls Praktiska :)

  
HAHA! :D sötungar ^^


Shoppade lite ;) kmr ett inlägg till om de ^^


Moa och Ida utanför donken :D


Isig cykel, hehe va bara tvungen att knäppa kort på den ^^


Halva Jonte, Moa, Ida och Linda med min mössa :)


Jonte och Moa :)


Anton (haha) och Frida :)


Inne på John Bauer, Frisör


Haha ^^ Jennifer verkar gilla John Bauer :P


Felix, Ida och Jennifer :) Där väntade vi på att jag skulle t NTI :P

+ dagens outfit ^^

De va min dag de ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela